IKEA

Sitter för tillfället i Kalmar hos min man i hans mammas lägenhet. Själv är han och tatuerar sig. Jag tog sovmorgon istället för att följa med. Men det ska bli kul att se när han kommer hem igen. Det är så skönt att vara tillbaka i Kalmar!
Sitter dessutom och tittar runt på Ikeas hemsida. Har hittat en del saker som vi funderar på att betälla upp till vår lilla söta lägenhet i Östersund. Ja, den är liten. Runt 30 kvadratmeter, hälften så stor som den lägehteten vi hade i Gamlestan i Göteborg. Men det är skönt på något sätt. Hat hittat en bokhylla, ett soffbord och ett skrivbord. Det blir nog jättefint. Det finns ju inget Ikea i närheten av Östersund, utan man får åka til Sundsvall i så fall, och det är en väldigt lång bit.

Nej, nu måste jag göra mig klar, tänkte nämligen köpa något gullit till min gulliga fästman innan han kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0